На филозофском факултету у Београду 16. марта у 19 часова одржаће се трибина о дијалогу између биологије и антропологије

У среду 16. марта у 19 часова на Филозофском факултету одржава се трибина под називом ”Дијалог између биологије и антропологије”. Трибину организује Клуб студената етнологије и антропологије (КСЕА) у слушаоници 508 на петом спрату факултета, са почетком у 19 часова.

На трибини учествују др Тања Андађевић и др Владимир Јовановић са Одељења за генетичка истраживања Института за биолошка истраживања ”Синиша Станковић” и, као модераторка, др Зорица Ивановић са Одељења за етнологију и антропологију.

Како кажу организатори, биологија и антропологија су две ”суштински комплементарне науке”, и трибина је прилика да се попуни дисциплинарни јаз између њих. Неке од основних тема дијалога су пол и род у биолошком и антрополошком тумачењу, интерсексуалност као биолошки феномен са специфичним културним манифестацијама, као и биотехнологије и биоетика.

Организатор трибине, Клуб студената етнологије и антропологије, студентска је организација која постоји од 2001. године. У свом раду организује трибине, предавања и курсеве као што је Школа визуелне антропологије, али ради и на побољшавању услова студирања на Одељењу за етнологију и антропологију.