Centar za promociju nauke i Matematički institut SANU pripremili su naučni kafe sa temom Mladi u IKT. Naučni kafe organizovali smo povodom dana devojčica u IKT u četvrtak, 28. aprila, sa početkom u 17 časova. Naš domaćin i partner na ovom projektu je Hotel Indigo Beograd, novi hotel u Knez Mihailovoj ulici, na čijoj terasi ćemo se okupiti i održati događaj.

Nakon duže pauze usled pandemije, Naučni kafe se vraća na scenu. Ovog puta razgovaraćemo o IKT obrazovanju i perspektivama, sa posebnim osvrtom na devojčice u IKT. Naše govornice pričaće nam o dobrim praksama koje su ostvarili i iskustvima u sveti tehnologije i obrazovanja.

Učesnice:
  • dr Tatjana Davidović, Matematički institut SANU, naučna savetnica
  • Marija Desivojević Cvetković, viša potpredednica kompanije Delta Holding
  • Marija Jelić, sopran, direktorka kompanije Technoline
  • Natalija Naumović, programerka, naučna demonstratorka, mejkerka
  • Sofija Čebišek, Matematička gimnazija, učenica

Naravno, i publika je aktivni učesnik naučnog kafea. U neformalnoj atmosferi, Naučni kafe svakom nudi šansu da učestvuje u kvalitetnom naučnopopularnom razgovoru sa naučnicima i istraživačima, koji, kao i većina nas, piju kafu ili čaj i uživaju u dobrom razgovoru.  Ovaj format je prisutan širom sveta, ali je prilagođen različitim kulturama i podnebljima, uključuje lokalnu zajednicu i njoj se obraća. Cilj je da ohrabrimo i osnažimo interakciju, konverzaciju, debatu, da pokrenemo i održimo dijalog između naučnika i javnosti.

Istovremeno, ovo je i uvertira u manifestaciju Maj mesec matematike, koji je ove godine posvećen gejmingu. Manifestacija traje od 10. do 31. maja, a više informacija biće dostupno na sajtu manifestacije, m3.rs.