Povodom predstojeće Noći istraživača, nekoliko dana ranije, u utorak, 23. septembra, u Studentsko-kulturnom centru u Novom Sadu, organizuje se tribina „Mediji, nauka i tabloidizacija“

Manifestacija Noć istraživača će ove godine biti najavljena tribinom „Mediji, nauka i tabloidizacija“, koja će se održati 23. septembra 2014. godine, u 20 časova, u Studentsko-kulturnom centru Novog Sada „Fabrika“, Bulevar despota Stefana 5.

Diskusija je namenjena novinarima i studentima žurnalistike, ali i svim ostalim zainteresovanim pojedincima i za cilj ima ukazivanje na tretman nauke u medijima u Srbiji. Učesnici tribine će podeliti svoja, pre svega, profesionalna iskustva sa publikom. Ideja panela je da ukaže na tretman koji nauka ima u srpskim medijima, ali i da se na osnovu prakse govornika ukaže na to kako izveštavanje o njoj može da se poboljša.

Na tribini učestvuju Slobodan Bubnjević, fizičar po obrazovanju, urednik Komunikacija Centra za promociju nauke i naučni novinar nezavisnog nedeljnika „Vreme“, Stanko Stojiljković, penzionisani novinar lista „Politika“, urednik i publicista, dr Tijana Prodanović, vanredni profesor na Prirodno-matematičkom fakultetu u Novom Sadu, naučnik i popularizator nauke, i Biljana Vorkapić, odgovorni urednik i novinar Redakcije informativnog programa na srpskom jeziku Radio-televizije Vojvodina.

Moderator panela je Ivana Horvat, takođe naučna novinarka.