(SNIMAK, 25. oktobar 2020.)U nedelju, 25. oktobra, u 12 časova, emitovali smo prvu jesenju radio-emisiju na internet stanici RadioAparat, a razgovarali smo o zelenijim gradovima, klimatskim izazovima, veštačkoj inteligenciji, matematici, umetnosti i nauci

U prvoj jesenjoj emisiji Radio Elementi na RadioAparatu (radioaparat.com), u nedelju, 25. juna, u 12 časova, uz pregled događaja koje je Centar za promociju nauke organizovao tokom prethodnih, zahtevnih meseci kroz koje se suočavamo sa pandemijom koronavirusa, ugostili smo zanimljive sagovornike i razgovarali o mnogim temama značajnim za naše okruženje i društvo.

Dr Marjana Brkić je razgovarala sa Anom Mitić-Radulović iz Centra za eksperimente i urbane studije (CEUS) o projektu Clever Cities i linijskom parku u Beogradu. Važna tema u ovoj priči jeste takozvana kokreacija, odnosno saradnja stanovnika grada, naučnih istraživača i nadležnih institucija u realizaciji projekata koji doprinose stvaranju boljeg i zdravijeg životnog okruženja.

Gost Petra Lauševića bio je Uroš Krčadinac, docent na Departmanu za digitalne medije Fakulteta za medije i komunikaciju (FMK) i umetnik. Uroš je i mentor pobedničkog rada Kristine Tice u ovogodišnjoj nacionalnoj selekciji projekta Evropska laboratorija veštačke inteligencije.

Dobrivoje Lale Erić, zadužen za međunarodnu saradnju u CPN-u, osvrnuo se na neke od događaja koje je Centar organizovao prethodnih meseci – izložbu art+science u Magacinu u Kraljevića Marka, Maj mesec matematike, debatni program u okviru projekta Odissey – a najavio je i predstojeću Noć istraživača krajem novembra.

Emisija Radio Elementi emituje se svake poslednje nedelje u mesecu, a sve dosadašnje emisije mogu se slušati na ovom linku.

Emisiju pripremaju i vode: Petar Laušević, Marjana Brkić, Ivana Smolović i Ljiljana Ilić.