U četvrtak 27. oktobra u 15 časova na Sajmu knjiga biće održana promocija CPN izdanja, svetskog bestselera ”Šta biljka zna: vodič kroz svet čula” Danijela Šemovica

Centar za promociju nauke objavio je nedavno novo izdanje: svetski bestseler ”Šta biljka zna: vodič kroz svet čula” Danijela Šemovica. Jedna od najzapaženijih naučnopopularnih knjiga u poslednjoj deceniji, ”Šta biljka zna” je do sada prevedena na 13 svetskih jezika. Srpski je četrnaesti.

”Ovakvo izdanje je potpuna novina na ovim prostorima”, kaže Ivan Umeljić, urednik izdanja Centra za promociju nauke. ”Pored toga što je reč o čitkom i zanimljivom bestseleru, ono nudi čitaocima priliku da se uključe u svet najnovijih naučnih saznanja o biljkama.”

Koristeći aktuelna naučna saznanja, ova knjiga naglavačke okreće naše uobičajeno viđenje života biljaka. Od poznavanja Zemljine teže do reagovanja na svetlost, dodir i mirise, ”Šta biljka zna” nam pokazuje kako su nam biljke sličnije nego što možemo da pretpostavimo, istovremeno razotkrivajući mnoge raširene zablude.

Autor Danijel Šemovic je profesor i dekan Fakulteta bioloških nauka na Univerzitetu u Tel Avivu, jedan od vodećih svetskih molekularnih biologa i stručnjaka za biljke, kao i uspešan naučni komunikator.

”Biljke zaista i jesu svesne sveta koji ih okružuje”, piše Šemovic u ”Šta biljka zna”. Iako se ne može pričati o kolokvijalnoj inteligenciji, one osećaju i reaguju na promene u svojoj okolini. ”Takođe, biljke su svesne svoje prošlosti: pamte prethodne zaraze i uslove koje su preživele pa u odnosu na ta sećanja menjaju svoju fiziologiju.

Promocija na Sajmu knjiga

U četvrtak 27. oktobra u 15 časova na štandu CPN-a, u hali 2a, biće održana promocija izdanja ”Šta biljka zna: vodič kroz svet čula” Danijela Šemovica. Na promociji će govoriti prevodilac knjige dr Dragana Božić, sa Instituta za biološka istraživanja Siniša Stanković, dr Branislav Šiler, takođe sa Instituta za biološka istraživanja Siniša Stanković, kao i Ivan Umeljić, koordinator grupe za izdavaštvo CPN-a.

Zajedno sa drugim izdanjima Centra za promociju nauke, knjiga se može kupiti u CPN internet prodavnici, u knjižarama širom zemlje, kao i tokom trajanja Sajma knjiga na štandu CPN-a u hali 2a.

”Šta biljka zna: vodič kroz svet čula”

Autor: Danijel Šemovic

Cena: 850,00 RSD

Poručite svoj primerak knjige u CPN internet prodavnici.

Izdanjem ”Šta biljka zna: vodič kroz svet čula” Centar za promociju nauke nastavlja sa edicijom ”Popularna nauka”, u kojoj su prethodno objavljene odlično primljene knjige ”Sreća” Danijela Netla i ”Smem li da brojim” Gintera Ciglera.