CPN poziva sve sa novim idejama da se prijave na takmičenje naučnih komunikatora pod nazivom „Y faktor“

U ovogodišnjoj Noći istraživača, CPN će učestvovati u organizaciji takmičenja naučnih komunikatora pod nazivom „Y faktor“. Takmičenje će biti održano u petak, 25. septembra, u sali Apolo u Domu omladine u Pančevu.

Y faktor“ je takmičenje namenjeno budućim naučnicima i naučnim komunikatorima. Učesnici na raspolaganju imaju pet minuta, tokom kojih treba da na zanimljiv i popularan način predstave naučnu pojavu, fenomen ili zanimljivost.

Korišćenje video-prezentacija tokom nastupa nije dozvoljeno, ali takmičari mogu da koriste različite rekvizite, ograničene na ono što mogu poneti u ruci.

Svi zainteresovani za učešće treba da pošalju kratku biografiju (500 do 800 karaktera) i ime naučne pojave, fenomena ili zanimljivosti koju žele da opišu.

Prijave se šalju na mejl adresu centar@cpn.rs, sa naslovom „Y faktor“.

Učesniici koji se prijave proći će dvodnevnu obuku javnog nastupa u CPN-u i nastupiće tokom Noći istraživača na finalnom takmičenju. Članove komisije čine stručnjaci iz oblasti nauke i popularizacije nauke.

Pobednici će se birati na osnovu toga koliko su jasni i razumljivi, načina i originalnosti prezentovanja.

Centar za promociju nauke obezbediće pobedniku posetu slovenačkom naučnom centru Hiša eksperimentov, u Ljubljani, dok će prva tri mesta biti nagrađena godišnjom pretplatom na časopis „Elementi“.

Y faktor“ je deo bogatog programa manifestacije Noć istraživača, koja se, 25. septembra, po šesti put održava u mnogim gradovima Srbije. Centar za promociju nauke, uz Univerzitet u Novom Sadu, kao jedan od partnera na projektu učestvuje u organizaciji manifestacije u gradovima Vojvodine.

Istražite više o Noći istraživača.