U četvrtak, 07. septembra, u okviru gostovanja Naučnog kamiona u Smederevu biće predstavljeni evropski projekti Scientix, CREATIONS Hypatia

U okviru projekta Noći istraživača – Refocus, u četvrtak, 07. septembra od 13 do 15 časova, u Naučnom kamionu biće predstavljena tri značajna evropska projekta u kojima je Centar partner – Scientix, CREATIONS i Hypatia.

Najpre će od 13 časova biti predstavljena Scientix mreža – najveća virtuelna mreža koja okuplja STEM nastavnike širom Evrope, a koji ovim putem dele svoja znanja i aktivnosti, i predlažu nove pedagoške pristupe u nastavi. O ovoj velikoj evropskoj Mreži će, pored predstavnika Centra, govoriti i nacionalni Scientix ambasadori, prenoseći svoje iskustvo iz dosadašnje prakse. Takođe, predstavićemo i projekat Hypatia koja ima za cilj motivisanje mladih da se zainteresuju za STEM discipline (engl. science, technology, engineering, mathematics).

Nakon toga, od 14 časova biće održana radionica za nastavnike u okviru projekta CREATIONS. Pored toga što želimo da vas upoznamo sa projektom, cilj nam je i da se uključite u njegovu realizaciju. Osnovni cilj projekta CREATIONS je zastupanje kreativnih metoda u STEM oblastima, zasnovanih na istraživačkom učenju (engl: Inquiry Based Science Education) uz korišćenje elemenata umetničkog stvaranja koje pružaju mogućnosti za razumevanje nauke kroz aktivni, kreativni angažman učenika. Razvoj i istraživačko učenje podrazumevaju i saradnju sa različitim naučnim institucijama među kojima je i CERN.

Naučni kamion Centra za promociju nauke gostovaće u Smederevu u okviru najave Noći istraživača u periodu od 04. do 08. septembra.

Istražite više o projektu Scientix.

Istražite više o projektu Noć istraživača.

Istražite više o projektu Creations.