Posetioci CPN Naučnog kluba će u četvrtak, 29. maja, u 20 časova, imati priliku da porazgovaraju sa američkim neuronaučnikom Gregom Gejdžom

Američki neuronaučnik Greg Gejdž će u četvrtak, 29. maja, u 20 časova, biti gost Naučnog kluba Centra za promociju nauke, te će u neformalnom razgovoru sa publikom pokušati da odgovori na sva pitanja koja se tiču neuronauka i kako možete sami da napravite laboratoriju za proučavanje mozga.

Greg Gejdž je istaknuti TED govornik i osnivač organizacije Backyard Brains, koja se bavi razvojem otvorenih sistema i alata, pre svega za srednjoškolce i studente, a koji se tiču unapređenja znanja o ovoj popularnoj grani nauke.

Gejdž i njegov tim posebno su važni jer su uspeli da naprave elektrofiziološke alatke koje su dostupne širokom spektru istraživača pa čak i amatera, za razliku od skupocenih komponenti koje se uglavnom koriste i dotupne su samo prestižnim istraživačkim laboratorijama.

Izučavanje rada mozga sada je, zahvaljujući ovom naučniku i njegovom timu, pristupačno učenicima u preko 60 zemalja sveta, čineći tako ovu naučnu oblast još popularnijom i izazovnijom za mnoge mlade umove koji će pomoći u otkrivanju jedne od najvećih tajni: kako radi mozak.

Greg Gejdž će se posetiocima CPN Naučnog kluba obratiti u neformalnom jednočasovnom razgovoru u četvrtak, 29. maja, u 20 časova.

Razgovor će se voditi na engleskom jeziku.