Пре 39 година лансиран је Војаџер 2

Војаџер 2 је лансиран 20. августа 1977. године, исте године са Војаџером 1, који је  у свемир послат 5. септембра.

Обе летелице су део мисије Војаџер, чији је циљ да се што боље истраже спољашње планете Сунчевог система, као и међупланетарни простор. Војаџер 2 је био у Јупитеровој орбити од 8. јула до 5. августа 1979. године и тада је открио пар његових прстенова. Поред Сатурна је прошао две године касније истраживши његову горњу атмосферу.

Војаџер 2 је открио и 11 Уранових месеца и проучио његове прстенове. Након што је прошао Уран, сателит је упућен на ризичан лет ка Нептуновом сателиту Тритону, током кога је открио велику тамну пегу изнад Нептунове површине, која представља велику антициклонску олују. Када је обишао сва четири гасна џина, Војаџер се посветио истраживању дела Сунчевог система изван појаса у ком се налазе гасни џинови.

Војаџер 2 један је од четири објеката које је направио човек, а који су зашли најдубље у свемир.