Изложба: „Матичне ћелије: алхемија 21. века“ отворена је 14. децембра у Музеју науке и технике

У Музеју науке и технике отворена је изложба „Матичне ћелије: алхемија 21. века“ посвећена најновијим научним сазнањима о матичним ћелијама, њиховом коришћењу у лечењу одређених обољења, као и здравственим ризицима који прате комерцијално доступне терапије. Аутор изложбе је Лабораторија за експерименталну хематологију и матичне ћелије Института за медицинска истраживања Универзитета у Београду.

У оквиру поставке имаћете прилику да видите сликовит приказ биологије матичних ћелија. Поред едукативних постера, биће изложен и модел лабораторије за ћелијску културу, игра у којој треба саставити породице ћелија, а моћи ћете да видите и праве матичне ћелије под микроскопом. Истраживачи из Института за медицинска истраживања одговараће на сва ваша питања. Дођите, видите, питајте и сазнајте.

Изложба је отворена за посетиоце до 20. децембра, од 10 до 20 сати у Музеју науке и технике – Београд, Скендер-бегова 51 (улаз уз Добрачине 51), а реализована је захваљујући финансијској подршци пројектима промоције науке за 2015. годину Центра за промоцију науке.