U utorak, 15. novembra, u Regionalnom centru za stručno usavršavanje u Nišu biće predstavljena knjiga “Šta biljka zna: vodič kroz svet čula”

Ovogodišnje izdanje Centra za promociju nauke, svetski bestseler “Šta biljka zna: vodič kroz svet čula” Danijela Šemovica biće predstavljena u utorak, 15. novembra u Regionalnom centru za stručno usavršavanje u Nišu.

Promocija počinje u 18 časova, a o knjizi će govoriti dr Dragana Božić, prevodilac knjige, dr Branislav Šiler, recenzent, i Ivan Umeljić, urednik izdavačke delatnosti Centra za promociju nauke.

Koristeći aktuelna naučna saznanja, ova knjiga naglavačke okreće naše uobičajeno viđenje života biljaka. Od poznavanja Zemljine teže do reagovanja na svetlost, dodir i mirise, ”Šta biljka zna” nam pokazuje kako su nam biljke sličnije nego što možemo da pretpostavimo, istovremeno razotkrivajući mnoge raširene zablude.

Autor Danijel Šemovic je profesor i dekan Fakulteta bioloških nauka na Univerzitetu u Tel Avivu, jedan od vodećih svetskih molekularnih biologa i stručnjaka za biljke, kao i uspešan naučni komunikator.