У суботу, 30. марта, у 12 часова, у Научном клубу Београд биће одржано неколико предавања поводом Недеље биофизике

Друштво Биофизичара Србије, у сарадњи са Центром за промоцију науке, обележава Недељу биофизике, у суботу, 30. марта, у 12 часова, у Научном клубу Београд, Краља Петра 46.

Овом приликом биће одржана три предавања на тему биофизике сигнала и модела:

1. Како научити машину да препознаје биолошке сигнале (др Андреј Коренић);
  2. Таласи у кардиоваскуларном систему (проф. Дејан Жикић);
  3. Фрактали и слике (проф. Небојша Милошевић).

Биофизика је модерна мултидисциплинаран наука која има за циљ да обједини биологију и физику, али и математику, информатику, физичку хемију, хемију… у тумачењу биолошких процеса. Као таква, биофизика као ниједна друга природна наука продире у дубине биолошких процеса и открива нове научне хоризонте, али као и друге фундаменталне науке нуди и примењена решења, посебно у медицини, нпр. у анализи „великих података“ клиничких студија и предвиђању терапија, као и у дизајну и употреби потпуно нових терапијских уређаја.

Недеља биофизике је међународна манифестација коју је покренуло америчко Биофизичкоо друштво са циљем популаризације биофизике као базичне и примењене науке. Друштво Биофизичара Србије обележава ову недељу од њеног оснивања.