Хоризонт четвртком 4. децембра биће посвећен COST порграму

Уз подршку Министарства просвете, науке и технолошког развоја, ЦПН  организује још један „Хоризонт четвртком“. Овог четвртка тема је „COST програм – грантови за повезивање са Европом“, а разговараће се о COST програму и могућностима које он пружа.

Хоризонт четвртком се, као и обично, одржава у Научном клубу Центра за промоцију науке у Кнез Михаиловој улици број 5, на другом спрату, са почетком у 15 часова.

COST (European Cooperation in Science and Technology) је једна од највећих платформи за подршку, умрежавање и сарадњу са научницима и истраживачима у читавој Европи, који подржава истраживачке пројекте под називом COST акције.

У оквиру ових акција учествују државне и приватне институције, универзитети, представници индустрије, малa и средњa предузећа у циљу заједничког развијања идеја, размене и преношења знања у оквиру свих научних дисциплина.

Хоризонт четвртком

COST ПРОГРАМ – ГРАНТОВИ ЗА ПОВЕЗИВАЊЕ СА ЕВРОПОМ

Четврткак, 4. децембар, 15 часова

• 15:00 – 15:15 Виктор Недовић , помоћник министра просвете, науке и технолошког развоја
  • 15:15 – 15:30 Александра Дрецун, директорка Центра за промоцију науке
  • 15:30 – 15:55 Горан Ђорђевић, Природно-математички факултет, Универзитет у Нишу, национални COST координатор и представник Србије у Комитету високих званичника (Committee of Senior Officials – CSO)
  • 15:55 – 16:15 Никола Филиповић, Природно-математички факултет, Универзитет у Нишу, сарадник у канцеларији националног COST координатора

Хоризонт 2020 је највећи програм Европске уније за истраживање и иновације, који обухвата фонд од чак 78 милијарди евра, доступних у наредних седам година.

Након што се од 1. јула 2014. Република Србија укључила у Хоризонт 2020, а ова средства постала доступна за домаће научнике, привреднике и цивилни сектор, Центар за промоцију науке сваког четвртка организује програм представљања Хоризонта 2020.

Еурека инфо дан