Од марта до маја, сваког четвртка, у 18 часова, у Научном клубу Београд организују се предавања посвећена неуронаукама

Центар за промоцију науке и Друштво за неуронауке Србије (ДНС) од марта до маја организују циклус  предавања „Све стране неуронаука“, у Научном клубу Београд, Краља Петра 46, сваког четвртка, у 18 часова. Ова предавања представиће допринос неуронаука у ери интердисциплинарних истраживања, где оне постају све важнија компонента у свим гранама природних и хуманистичких наука.

Како су промене у генима утицале на еволуцију мозга савременог човека? Колико је наш универзум истински гостољубив за живот и разум и колико је наша планета изузетна? Које су наше заблуде о мозгу и функционисању нервног система? Да ли истраживањем мозга можемо разјаснити понашање убица и самоубица? Које су неуралне основе језичких функција? Шта је неуроестетика и шта нам омогућава доживљај лепог? Шта је биомиметика и како истраживања мозга доприносе технолошком развоју?

Одговоре на ова питања дају наши истакнути професори и научници, а предавања су намењена  широј публици.

Циклус „Све стране неуронаука“ је својеврстан наставак „Недеље свести о мозгу“, коју традиционално обележава Студенстка секција нашег Друштва. Будући да ће ДНС у јулу бити домаћин највећег и најзначајнијег скупа неуронаучника у Европи, ову годину посвећујемо ширењу знања о неуронаукама. Партнери у овом пројекту су Студентска секција ДНС, ЦПН, Федерација европских друштава за неуронауке, Галерија науке и технике САНУ и Бео ЗОО Врт.