Прошла је 21 година откада је сонда летелице Галилео кренула је у истраживање атмосфере Јупитера

На данашњи дан, 1995. године, летелица Галилео отпустила је своју сонду која је започела испитивање атмосфере Јупитера. Ово је била сонда за улазак у атмосферу. Међутим припреме за улазак трајале су неколико месеци, па је тек 7. децембра, скоро пет месеци након ослобађања од летелице, сонда стигла до највеће планете у Сунчевом систему. За 57 минута, колико је трајало прикупљање података у атмосфери Јупитера, сонда је послала податке о њеном саставу и условима који владају.

Мисија Галилео је лансирана 1989. године са спејс шатла Атлантис са задатком да изврши испитивања Јупитера и његових сателита. Од 1995. године, када је стигао до гасног џина, Галилео је међу бројним истраживањима открио и неколико малих Јупитерових сателита, испитао детаље о његовој атмосфери, мапирао Јупитерову магнетосферу и посматрао удар комете Shoemaker-Levy 9 са планетом.