(НАЈАВА) Ћаскање о свемиру, књигама и још нечему… Радио Галаксија на сајту ЦПН-а!

Пише: Марија Николић

Добро дошли. Честитамо.

И како је на то раније Бил Брајсон лепо указао, стићи довде није било нимало лако. Заправо, било је мало теже него што можете и да појмите.

Милијарде атома од којих сте сачињени морали су некако да се прикупе и сложе, а да притом немају појма шта заправо сачињавају. Они су чак појединачно неживи и у тој конкретној форми у којој чине вас постојаће само једном. Чешће људи на Земљи добију седмицу на лотоу него што се деси та комбинација атома негде у васиони. Али људи и даље неправедно потцењују стање познато као постојање.

У мору постојања различитих ствари, десио се и настанак Радио Галаксије.

А Радио Галаксија је научнопопуларна емисија у којој можете чути нешто више о темама из области космологије, астробиологије, филозофије, историје науке, социобиологије и других научних дисциплина. Сликовитије речено, Радио Галаксија вас може информисати о тренутно важећим теоријама о пореклу менталних феномена, настанку живота, будућности Сунца, рађању и смрти звезда, космичкој архитектури, галактичкој екологији, настанку нуклеарног наоружања, супермашинама и супер задацима, парадоксима…

Ако не знате шта су целуларни аутомати, шта су свемирски лифт, квантна криптографија или стреле времена, у Радио Галаксији можете добити детаљне одговоре на ова питања. Уколико имате потпитања и баш бисте желели да чујете нешто више  о…  најбоље је да се обратите директно редакцији Радио Галаксије, коју чине др Милан Ћирковић и Марија Николић, на адресу radiogalaksija@gmail.com

Радио Галаксија је научнопопуларна радио-емисија која се емитује на НОФМ интернет радију од 2008. године. Емисија се може уживо слушати сваког четвртка од 16 до 18 часова, а од ове сезоне радио подкаст сваке епизоде може се наћи и на сајту ЦПН-а. Предлози, коментари и сугестије су добродошли на radiogalaksija@gmail.com.

Аутори емисије: Марија Николић, Др Милан Ћирковић

Снимке емисије можете преслушавати и преузимати овде.