ЦПН и редакција научнопопуларнe емисије Радио Галаксија позивају цртаче, илустраторе и дизајнере да визуелно дочарају звуке знања и научних идеја

Нови циклус научнопопуларне емисије Радио Галаксија почиње са емитовањем у петак, 4. децембра, на порталу Елемнтаријум. Трећи по реду циклус емисија биће обогаћен оригиналним илустрацијама домаћих дизајнера које ће представљати њен визуелни идентитет за 2016. годину.

Најбољи радови ће поред отворне илустрације, бити изложени на годишњој изложби у Научном клубу Центра за промоцију науке и у часопису Елементи.

Уколико желите да ваш рад буде део визуелног идентитета ове култне научнопопуларне емисије на српском језику, пошаљите своју визуру Радио Галаксије на radiogalaksija@gmail.com до 30. децембра 2015.

Радио Галаксија је научнопопуларна радио-емисија у којој можете чути нешто више о темама из области космологије, астробиологије, филозофије, историје науке, социобиологије и других научних дисциплина. Сликовитије речено, Радио Галаксија вас може информисати о тренутно важећим теоријама о пореклу менталних феномена, настанку живота, будућности Сунца, рађању и смрти звезда, космичкој архитектури, галактичкој екологији, настанку нуклеарног наоружања, супермашинама и супер задацима, парадоксима. Ако не знате шта су целуларни аутомати, шта су свемирски лифт, квантна криптографија, Гаја хипотеза или стреле времена, у Радио Галаксији можете добити детаљне одговоре на ова питања.

Истражите више о илустрацијама, као и снимцима емисија претходног циклуса.