Петница и Миксер организују први у низу неформални разговор са истакнутим научником

Београд је ових дана пун популарнонаучних догађаја. Истраживачка станица Петница, заједно са организацијом Миксер, започиње нови тип догађаја, под називом ”На кафи са научником”. Идеја је да београдска публика неформално, уз кафу, поприча са научником или научницом о некој битној и занимљивој научној теми.

Први разговор у низу, ”На кафи са научницом” са темом ”Како је настао живот на земљи”, одржава се у Mikser House-у 12. априла у 18 часова. Са публиком говори др Биљана Стојковић, научница са Института за биолошка истраживања. Тема су неке од највећих непознаница и мистерија у теорији еволуције.

Како и сами наводе, организатори желе да публика има много више простора за дискусију са предавачем. Након полусатног предавања, Биљана препушта кормило публици, која даље води разговор питањима и коментарима. Овакво правило наставља да важи и на свим будућим разговорима, које Петница и Миксер планирају да организују једном месечно.

Улаз на разговор са др Биљаном Стојковић је, као и на сваку будућу ”кафу са научником”, бесплатан. Да бисте могли да присуствујете, потребно је да преузмете бесплатну позивницу, која се од 28. марта може наћи у просторијама Mikser House-а, сваког дана од 12 до 20 часова.