У оквиру „Рашких духовних свечаности“, ЦПН 17. августа гостује са Дечјим научним клубом и трибином о популарној теми – Харп

Центар за промоцију науке гостоваће и на овогодишњим Рашким духовним свечаностима, које се одржавају од 15. до 19. августа.

У недељу, 17. августа, ЦПН ће у преподневним часовима организовати радионице за децу, када ће у Дечјем научном клубу најмлађи посетиоци бити у прилици да се упознају са математичким мозгалицама, темама у вези са очувањем животне средине, али и да направе играчку на моторни погон.

У оквиру Дечјег научног клуба, демонстратори ЦПН-а објасниће разноврсне појаве из области математике, физике, хемије, астрономије, психологије и других наука.

У 18 часова, у сали Дома културе, биће одржана трибина о Харпу, феномену који је изазвао огромно интересовање најшире јавности.

О томе да ли Харп пројекат заиста утиче на промену климе, као и које су то све широко распрострањене заблуде у науци, говориће научници и популаризатори науке: др Оливер Тошковић, из Лабораторије за експерименталну психологију на Филозофском факултету у Београду, Воја Антонић, научнопопуларни писац, и Бранимир Ацковић, сарадник Института за физику и Истраживачке станице Петница.

Трибина о Харпу у Научном клубу у Кнез Михаиловој 5 је била једна од најпосећенијих трибина Центра за промоцију науке, а учесници трибине у Рашкој и овога пута ће осветлити ову тему из неколико перспектива и бавити се предрасудама у вези са њом.

Истражите више о програму “Рашких духовних свечаности”.